Bezpośrednia obsługa klientów Starostwa

W Starostwie Powiatowym w Bielsku Podlaskim funkcjonuje bezpośrednia obsługa klientów, jednakże z pewnymi ograniczeniami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa klientów i pracowników w okresie trwającej epidemii.

Ilustracja do artykułu starostwo2020-08.jpg

Główne zasady związane z dostępem do usług Starostwa:

  • Po wejściu do budynku każdy ma obowiązek zdezynfekować ręce.
  • Klienci przebywając w urzędzie również muszą stosować się do powszechnego obowiązku zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej.
  • Obsługa jest realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między klientami oczekującymi na obsługę.
  • W budynku Starostwa jednocześnie może przebywać maksymalnie trzech klientów.
  • Klienci są wpuszczani do poszczególnych pomieszczeń pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy.
  • Nie przyjmuje się płatności w gotówce.

Niezależnie od powyższego we wszystkie robocze dni tygodnia klienci mogą kontaktować się z pracownikami Starostwa telefonicznie oraz składać wnioski i dokumenty wysyłając je pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną, za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP lub wrzucając do skrzynki na korespondencję zamontowanej w przedsionku głównej siedziby Starostwa przy ul. Mickiewicza 46. W budynku Starostwa przy ul. 11 Listopada 4 do skrzynki można wrzucać korespondencję dotycząc tylko spraw z zakresu geodezji.

 

bk

Powrót na początek strony