Bezpośrednia obsługa klientów Starostwa

Od 20 maja zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów w Starostwie Powiatowym w Bielsku Podlaskim, jednakże z pewnymi ograniczeniami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa klientów i pracowników w okresie trwającej epidemii.

Ilustracja do artykułu 2010-03-11 - ZSS, Starostwo 017 M. Popławski.jpg

Główne zasady związane z dostępem do usług Starostwa:

  • Po wejściu do budynku każdy ma obowiązek zdezynfekować ręce.
  • Klienci przebywając w urzędzie również muszą stosować się do powszechnego obowiązku zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej.
  • Obsługa jest realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między klientami oczekującymi na obsługę.
  • W budynku Starostwa jednocześnie może przebywać maksymalnie trzech klientów.
  • Klienci są wpuszczani do poszczególnych pomieszczeń pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy.
  • Nie przyjmuje się płatności w gotówce.

Nadal wstrzymane jest bezpośrednie świadczenie nieodpłatnej pomocy prawnej.

Wznowienie obsługi klientów przez powiatowego rzecznika konsumentów nastąpi od poniedziałku 25 maja br.

Niezależnie od powyższego we wszystkie robocze dni tygodnia klienci mogą kontaktować się z pracownikami Starostwa telefonicznie oraz składać wnioski i dokumenty wysyłając je pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną, za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP lub wrzucając do skrzynki na korespondencję zamontowanej w przedsionku głównej siedziby Starostwa przy ul. Mickiewicza 46 oraz w przedsionku budynku Starostwa przy ul. 11 Listopada 4.

 

bk

Powrót na początek strony